Aviso: Se está a ler esta mensagem, provavelmente, o browser que utiliza não é compatível com os "standards" recomendados pela W3C. Sugerimos vivamente que actualize o seu browser para ter uma melhor experiência de utilização deste "website". Mais informações em webstandards.org.

Warning: If you are reading this message, probably, your browser is not compliant with the standards recommended by the W3C. We suggest that you upgrade your browser to enjoy a better user experience of this website. More informations on webstandards.org.

Sub Menu
ISCTE-IUL  >  Ensino  >  MG

Planeamento e Inovação em Marketing (1 º Sem 2019/2020)

Bibliografia

Básica

    - Dibb, Sally, Simkin, Lyndon, Pride, William M., Ferrrell, O.C., (2006), Marketing Concepts  and Strategies, Houghton Mifflin, USA
    
    - Kotler, P. and Keller, K.L.(2012) Marketing Management, 14th. Edition. Prentice Hall: Upper Saddle River, New Jersey.
     
    - Lindon, D., Lendrevi, J., Levy, J., Dionísio P., Rodrigues, J. (2004) Mercator XXI : teoria e prática do marketing, Quixote.
    
    Lecture notes provided
    
    

Complementar

    - Kotler, P. and Armstrong, G. (2012) Principles of Marketing, 14th Edition. Prentice Hall: Upper Saddle River, New Jersey.
    
    -Paul Fifield (2007) Marketing Strategy: the difference between marketing and markets, Third edition, Routledge: New York.
    
    -Ferrel, O.C. and Hartline, M.D. (2011) Marketing Strategy, 5th. Edition. South-western Cengage Learning: Mason