Aviso: Se está a ler esta mensagem, provavelmente, o browser que utiliza não é compatível com os "standards" recomendados pela W3C. Sugerimos vivamente que actualize o seu browser para ter uma melhor experiência de utilização deste "website". Mais informações em webstandards.org.

Warning: If you are reading this message, probably, your browser is not compliant with the standards recommended by the W3C. We suggest that you upgrade your browser to enjoy a better user experience of this website. More informations on webstandards.org.

Sub Menu
ISCTE-IUL  >  Ensino  >  MGHT

Business Analytics em Turismo (2 º Sem 2018/2019)

Bibliografia

Básica

    Sharda, R., Delen, D., & Turban, E. (2013). Business Intelligence: A Managerial Perspective on Analytics. Prentice Hall Press.

Complementar

    Moro, S., Rita, P., & Coelho, J. (2017). Stripping customers' feedback on hotels through data mining: the case of Las Vegas Strip. Tourism Management Perspectives, 23, 41-52.
    Calheiros, A. C., Moro, S., & Rita, P. (2017). Sentiment Classification of Consumer-Generated Online Reviews Using Topic Modeling. Journal of Hospitality Marketing & Management, 26(7), 675-693.