Aviso: Se está a ler esta mensagem, provavelmente, o browser que utiliza não é compatível com os "standards" recomendados pela W3C. Sugerimos vivamente que actualize o seu browser para ter uma melhor experiência de utilização deste "website". Mais informações em webstandards.org.

Warning: If you are reading this message, probably, your browser is not compliant with the standards recommended by the W3C. We suggest that you upgrade your browser to enjoy a better user experience of this website. More informations on webstandards.org.

Sub Menu
ISCTE-IUL  >  Ensino  >  MM

Métodos Quantitativos Aplicados ao Marketing (1 º Sem 2018/2019)

Bibliografia

Básica

    - Sarstedt, M. and Mooi, E. (2014) A Concise Guide to Market Research: the Process, Data and Methods using IBM SPSS Statistics, Springer (2nd ed.)
    - Field, A. (2013) Discovering Statistics using IBM SPSS Statistics, 4th ed. Sage Publications.
    

Complementar

    - Charry,K.; Coussement, K.; Demoulin, N. and Heuvinck, N.(2016) Marketing Research with IBM SPSS Statistics - a Practical Guide, Taylor and Francis.  
    - Hair, J., et al (2010) Multivariate Data Analysis: a global perspective, 7th edition, Pearson, Prentice-Hall. 
    - McDaniel, C. and Gates, R. (2018) Marketing Research, 11th ed., John Wiley & Sons.